Translate/Çeviri

Wednesday, January 15, 2014

Şarkı dediğin;

9857 Şarkıdan Rastgele bir tanesini açarsın da en bulaşılmayacak şarkıya denk gelir ya.
Oturdum yine Ayşe Özyılmazel - Çocuk şarkısını dinliyorum.
Youtube'de bile yok bende var arkadaş. Nasıl diye sorma bilmiyorum.
Neyse;
Yanılmıyorsam, 2010 dan beri şehrin ışıklarını izleyebilecek bi noktaya çıkıp bu şarkıyı dinliyorum.
Ocak olmasına rağmen kendimi eylüldeymiş gibi hissettiğim ayda bu sefer farklı bir semada ; sıçtığımın Kıbrısında bu şarkıyı dinliyorum.

Yazmak istemesem de bu şarkı çıkınca duramadım.
''Sanma ki sağlam şu yüreğim hala'' dediğinde basmaya başladım klavye tuşlarına.
Fırtınada bulduğum bi tahta parçasına tutulmuş gibi sürüklenirken bu dakikalarda yazayım dedim.

Işıkları kapattım.
Kapattım çünkü karanlıkta dikkat dagılmıyor.
Her yer simsiyah olunca gördüğün tek şey yine sen oluyorsun.

Hazır kendimle bizbizeyken sönmüş sigara izmaritinde kalan kül gibi kalmasın dedim bir şeyler.
Düşsün ve ayrılsın o bedenden.
Sonra fısıldamaya başladım kendime:

Karşıma geçmiş aşk mı diyorsun?
Olmuyor herşey istediğin gibi çocuk
Bende değiştim sorsana yıllara;
Kalmıyor herşey bıraktığın gibi çocuk.







No comments:

Post a Comment